Kupując w sklepie www.stylowo-mieszkam.pl z kim zawieram umowę sprzedaży?

Sklep internetowy działający pod adresem www.stylowo-mieszkam.pl, prowadzony jest przez:

Stylowo Spółka z o.o

ul. Akacjowa 26

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

NIP:6612370553,

REGON: 260783845

Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Kielcach, NIP:6612370553, REGON: 260783845

KONTAKT:

tel. 509 947 329

e-mail: sklep@stylowo-mieszkam.pl

Czy produkt można przed zakupem obejrzeć?

Niestety nie, prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową.

Jaki jest całkowity koszt transakcji?

Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki uzależnione od wagi produktu

Kurier UPS :

  • +10zł w przypadku gdy waga przesyłki nie przekracza 90 kg;
  • +20 zł w przypadku gdy waga przesyłki przekracza 90 kg.

Czy muszę dodatkowo płacić podatek za zakupione produkty?

Nie, wszystkie ceny podane w opisie są cenami brutto (zawierają podatek).

Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, jest taka możliwość.

Czy towar można odebrać osobiście?

Tak, można, ale wymagany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny.

Czy mogę zmienić zamówienie przed wysłaniem przesyłki?

Wszelkich zmian w zamówieniu dokonujemy do momentu wpłaty, w takim przypadku proszę o kontakt mailowy. Po wysłaniu pieniążków nie ma możliwości zmiany zamówienia.

Do kiedy mogę dokonać wpłaty?

Termin oczekiwania na wpłatę wynosi 5 dni. Przelew powinien być zaksięgowany (nie wysłany) do upływu tego terminu inaczej zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Nie ma możliwości wydłużenia terminu wpłaty.

W jaki sposób można dokonać płatności za zakupiony przedmiot?

  • przedpłata na konto (na poczcie, w banku, za pośrednictwem kont internetowych);
  • płatność przy odbiorze (za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS);
  • system bezpiecznych płatności on-line Transferuj.pl - umożliwia wpłatę na poczcie, płatność kartą kredytową lub przelewem bankowym. System automatycznie drukuje formularz płatności na poczcie lub przekierowuje na stronę odpowiedniego banku.

UWAGA!!

Zamówienia, których okres realizacji jest dłuższy niż 3 dni wymagają wpłaty zaliczki w wysokości:

  • 20% wartości zamówienia - jeśli zakup nie przekracza 500 zł;
  • 200 zł - jeśli wartość zamówienia przekracza 500 zł;

 

Na jakie dane zaadresować przelew?

W naszym sklepie istnieje możliwość dokonania wpłaty na dwa sposoby:

  • Wpłata bezpośrednio na nasz numer konta:

Stylowo Spółka z o.o

ul. Akacjowa 26

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

numer konta (Pekao) 92124013851111001059063318

UWAGA!!

W przypadku przedpłaty na konto w tytule przelewu należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

NIC POZA TYMI INFORMACJAMI PROSZĘ NIE WPISYWAĆ. Brak powyższych danych może uniemożliwić lub znacznie opóźnić wysłanie przesyłki.

  • System bezpiecznych płatności on-line Transferuj.pl (umożliwia wpłatę na poczcie, płatność kartą kredytową lub przelewem bankowym). System automatycznie drukuje formularz płatności na poczcie lub przekierowuje na stronę odpowiedniego banku.

 

Czy mogę płacić kartą kredytową?

Tak, rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu bezpiecznych płatności on-line Transferuj.pl (VISA, MasterCard)

Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Tak, istnieje taka możliwość.

Kiedy i w jaki sposób wysyłane są paczki?

Towar wysyłamy firmą kurierską UPC. Zamówione przez Państwa produkty na czas transportu zostaną solidnie zabezpieczone przed jakimkolwiek uszkodzeniem.

Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie i jest on czasem rzeczywistym. Zaplanowany jest jednodniowy termin dostawy (1 do 2 – dni roboczych), głównie do godz. 17-tej.

Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.

W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić, w takim przypadku informujemy Państwa o zaistniałej sytuacji.

Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 7 dni od daty wysłania przelewu prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie mailem na adres sklep@stylowo-mieszkam.pl

 

Produkt nie spełnił moich oczekiwań. Czy mogę dokonać wymiany produktu na inny?

Tak, jest taka możliwość. Zgodnie z regulaminem Kupujący mający może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, licząc od dnia wydania towaru.

Otrzymałam/em przedmiot, który jest niezgodny z zamówieniem.

W takim przypadku prosimy o złożenie reklamacji (nie wymiany!). Szczegółowy opis procedury znajduje się w pytaniu „W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?”.

Paczka lub jej część zaginęła.

Prosimy o niezwłoczny kontakt w celu złożenia reklamacji.

W jaki sposób mogę reklamować zakupiony towar?

Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Sprzedawcy:

Stylowo Spółka z o.o

ul. Akacjowa 26,

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

 

lub osobiście pod wskazanym wyżej adresem.

 

Kupujący może także skorzystać z formularza znajdującego się na stronie głównej sklepu pod zakładką „Reklamacja”.

Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się z nami- pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji oraz otrzymacie Państwo dalsze instrukcje.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

 

 

Co z ochroną danych osobowych?

Dane osobowe są wykorzystywane przez nasz sklep tylko dla potrzeb firmy Stylowo Spółka z o.o (wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.stylowo-mieszkam.pl) i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

 


* Darmowa dostawa *

Sprawdź warunki darmowej dostawy.

View details
  • Gwarancja najniższych cen

    Gwarantujemy atrakcyjne i najniższe ceny, jesteśmy otwarci na negocjacje.

  • Dostawa 24H

    90 % naszych zamówień realizujemy w czasie krótszym niż 24h.

  • 24/7 Pomoc

    Nasi konsultanci czekają na Twój kontakt.

  • Promocje

    Sprawdź strefę produktów promocyjnych i wybierz coś dla siebie.

  • 30 dni na zwrot

    Wydłużamy czas na zwrot, teraz aż ...... 30 dni.

  • Wygodne płatności

    Posiadamy szeroki wachlarz szybkich i bezpiecznych płatności on-line.